Piet Mondrian

Durant el mes de setembre i octubre hem estat treballant el pintor Piet Mondrian.

Els més grans de l’escola hem vist la seva biografia, algunes de les seves obres  i la seva interpretació abstracta de la realitat. Ens hem servit d’aquest autor per treballar colors, formes, rectes, figures geomètriques entre altres conceptes matemàtics lligats a les arts plàstiques.

A la classe d’Infantil i Cicle Inicial hem començat amb aquest pintor per introduir el “Racó de les Provocacions” a l’aula. Amb ell es pretén afavorir el pensament creatiu, imaginatiu i crític del nostre alumnat, seguint la proposta del Programa Innovamat de Matemàtiques, que realitzem amb Educació Infantil a la nostra escola.

Un deixem una petita mostra dels treballs que vam fer.