Passadissos amb noms de carrers?

Per treballar el text conversacional es va pensar que faríem la correspondència donant nom als carrers dels passadissos de l’escola.

Anys anteriors, es va fer una tria per als noms dels carrers, es van comprar unes bústies i es van col·locar a cada passadís de l’escola. També es ficava una bústia a l’entrada de l’escola, facilitada per correus amb un programa educatiu que organitza aquesta entitat. L’alumnat de cicle superior distribuïa les cartes per les diferents classes com ho faria un carter.

Enguany, degut a la situació no s’ha pogut realitzar aquesta activitat però, a l’àrea de plàstica hem realitzat les plaques dels noms dels carrers prenent com a model les del nostre poble. D’aquesta manera sempre que que es treballarà el text conversacional, s’utilitzarà aquest sistema perquè pugui haver correspondència entre ells.

A continuació us deixem un recull d’imatges.