Festa fi de curs

El dimarts 22 de juny els alumnes de l’Escola 1 d’Abril hem celebrat l’últim dia de curs i ho hem fet d’una manera molt especial. Hem realitzat diferents activitats al pati per celebrar l’arribada de l’estiu de la millor manera.

L’activitat ha començat donant la benvinguda als monitors de Ca Manxol (Rasquera) i, seguidament, ens han explicat el funcionament dels jocs que es farien al llarg del matí. L’activitat proposada ha sigut: una gimcana al pati! Ens hem hagut de dividir en dos equips i ens han proposat diversos reptes que havíem superar de la millor manera possible. L’objectiu d’aquests era aconseguir el màxim de punts possibles. Totes les activitats han estat molt originals i tot l’alumnat hi ha participat activament.

La majoria dels jocs necessitaven l’ús del treball cooperatiu i, entre tots, hem fet que els dos equips funcionin molt bé.

Com que feia molta calor, algunes de les activitats que hem realitzat anaven acompanyades d’una mica d’aigua per refrescar-nos.

Al final de l’activitat hem aprofitat per acomiadar-nos dels companys que l’any que ve ja no estaran a l’escola. Ha estat molt emocionant!

Donar les gràcies a l’AMPA que ha subvencionat l’activitat de fi de curs.

A continuació podreu veure un petit recull del que va ser una activitat molt bonica.