DONA LA NOTA 2020

L’alumnat de la ZER, han participat en un projecte musical que es realitza cada dos anys, promogut pel Camp d’Aprenentatge Pau Casals del Vendrell. Enguay, el projecte pretén conscienciar al nostre alumnat i al de la resta de Catalunya del canvi climàtic que pateix el nostre món i la necessitat de posar mesures efectives per evitar els seus efectes.

Aquesta cançó s’havia de cantar de manera presencial als patis de les escoles a les 11 h, però degut a la situació que patim, l’alumnat ha cantat des de casa seva la cançó “No ens desdibuixeu” i les mestres de música hem realitzat aquest vídeo.

Esperem que ho gaudiu i moltes gràcies a tots i totes per participar!!