CELEBREM EL CARNAVAL

Aquests darrers dies hem estat molt atrafegats preparant l’arribada del Sr.Carnestoltes.

Primer, fent el ninot, escrivint el text del teatre “La rateta que escombrava l’escaleta” i composant la música perquè era recitat i cantat. També vam pensar i buscar com podriem fer les nostres disfresses, que n’eren moltes: de gossos, d’ànec, d’ovelleta, de gall, de cavall, de conill, de gat i…la que no podia faltar, la rateta.

Cada dia ens ho hem passat molt bé, vestits del que ens deia, i fent pagar penyores als qui no ho portàven.

I, ja arribat el dia, vam escoltar el Pregó, vam fer una rua, ballar cançons, vam celebrar el Judici i escoltar el Testament del Carnestoltes, abans d’anar-lo a cremar.

Tot això ho podeu veure clicant al següent enllaç: