89è Aniversari de l’escola 1 d’Abril

Bona tarda famílies,

Avui hem estat d’aniversari!! La nostra escola ha fet 89 anys!! I com no podia ser menys, hem fet un seguit d’activitats per celebrar-ho.

Per començar el matí hem fet un taller de construcció amb el material “Kapla”. Ha estat super divertit!!! Hem fet creacions amb l’ajuda del Josep.

Després, ha arribat el moment de “bufar” les espelmes i cantar-li a la nostra escola. Ha estat un matí ple de sorpreses, amb confeti i regals!!! I seguidament, ens hem menjat el pastís per esmorzar.

A la tarda, 3 membres de la junta de Jotes de la Palma ens han vingut a fer un taller, i ens han ensenyat a ballar-la. Ens ho hem passat pipa!

A continuació us deixem un recull d’imatges i vídeos, desitgem que us agradi!