TROBADA JOCS POPULARS

Aquest curs la “Trobada de Jocs Populars” de cicle inicial i mitjà, amb la presència de l’alumnat de totes les escoles de la Ribera d’Ebre, no s’ha celebrat, les restriccions derivades de la pandèmia ho han impedit.

No obstant això, es va buscar una alternativa. El Consell Esportiu de la Ribera d’Ebre, com organitzador d’aquestes trobades, ens va proposar que durant el mes de maig treballéssim 4 jocs populars. A cicle inicial van ser: la xarranca, saltar el riu, les cuetes, saltar la corda individualment. I a cicle mitjà: el mate/cementeri, el mocador, saltar la corda en grup i les bitlles catalanes.