OBRA DE TEATRE – ELS SONS ROBATS

El dilluns 19 de juny l’alumnat de Cicle Inicial, Infantil i Llar d’Infants de la nostra escola va poder gaudir d’un espectacle de teatre amb titelles organitzat per la biblioteca de la població. L’obra es va fer amb l’ús de decorat i titelles amb el títol Els Sons Robats, les escenes passaven a un bosc on, per culpa d’un encanteri, els animals havien perdut els sons que podien fer.

Gràcies a tots els alumnes es va desfer l’encanteri i tots els animalets van poder fer els seus sons de nou. Estem molt contents amb aquesta activitat i també l’alumnat, ja que van poder gaudir d’una bonica i encantadora experiència.