L’HORA DE LES RODES CM

El passat 27 d’abril la classe de cicle mitjà va realitzar l’activitat: “L’hora de les rodes”. Els alumnes van poder portar elements amb rodes: bicicletes, patins, monopatins, patinets, etc. Els van poder utilitzar en un circuit amb zones per fer curses, practicar habilitats, etc.

Alguns dels objectius d’aquesta activitat van ser: identificar i respectar senyals de trànsit bàsiques, fomentar l’activitat física, etc.

L’activitat ha estat un dels actes que hem programat per commemorar el Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF) que va ser el passat 6 d’abril, però des de l’Àrea d’Esport Escolar del Consell Català de l’Esport ens van animar a dur accions en el marc del DMAF entre el 6 d’abril i el 4 de maig. El lema d’aquesta edició ha estat: “Cada pas compta”.

Aquí podeu veure algunes fotografies.