ESPORT EXTRAESCOLAR

Des de l’escola donem suport i fomentem la participació a l’esport extraescolar, tant a les activitats plantejades per l’AMPA, com les que pugui oferir, de manera directa, l’Associació Esportiva Escolar ZER Ebre (AEE ZER Ebre o les competicions proposades pel Consell Esportiu de la Ribera d’Ebre. Totes aquestes activitats s’inclouen dins del Pla Català d’Esport a l’Escola (PCEE) o en els Jocs Esportius Escolars de Catalunya (JECC).

Aquest curs hem decidit crear un espai propi on anunciar i publicar tot el que estigui relacionat amb l’esport extraescolar. També és un espai que volem utilitzar des de l’escola per donar visibilitat i fer un reconeixement als alumnes que participen en els JEEC. De moment són 5, però esperem que en futures activitats: cros, bitlles catalanes, escacs, duatló, etc., el nombre de participants augmenti.