Gianni Rodari

Aquest curs hem treballat a Gianni Rodari ja que el passat mes d’octubre va ser el centenari del seu naixement.

Ho hem treballat a model lector, una modalitat de lectura on el mestre és el que llegeix. A cada cicle hem utilitzat un llibre diferent.

També, en motiu de la festivitat de Sant Jordi, l’Ajuntament va regalar a tot l’alumnat de l’escola un llibre del mateix autor.

Per últim, al nostre catàleg de biblioteca, ePèrgam,  hem creat una guia de lectura on consten tots els llibres que tenim de Rodari.

A continuació us deixem l’enllaç a la guia de lectura i les imatges dels llibres utilitzats.