FESTIVAL FI DE CURS

Bona dia famílies,

Com ja sabeu ahir vam celebrar el festival de fi de curs. I com no podia ser d’una altra manera, vam preparar un seguit d’actuacions per acomiadar-nos. Entre tot l’alumnat de l’escola vam realitzar teatres, balls i cançons.

Abans d’acabar, li vam fer un petit detall a la mestra Olga per la seva jubilació. Les alumnes de 6è li van dedicar una cançó, tota l’escola li vam fer un vídeo de comiat i l’AMPA li va fer un obsequi.

Per últim, els pares dels alumnes de 6è van oferir-nos un vídeo molt emotiu per al seu comiat. I es van repartir les orles per l’alumnat més gran de l’escola.

Tot seguit us deixem un petit recull d’aquest bonic dia!