ACTIVITAT CdA FLIX

El dimecres 28 d’abril, l’alumnat de Cicle Superior va realitzar una activitat amb el Camp d’Aprenentatge de Flix anomenada Benvingudes al regne animal.

En aquesta ocasió, ens van venir a visitar a l’escola i es va realitzar el taller entre l’aula i el Parc municipal, ja que per causes meteorològiques, no ens vam poder desplaçar a l’àrea del riu, com estava previst inicialment.

L’activitat va començar al matí, quan l’equip del CdA va arribar a l’escola i va dur a terme, mitjançant un Genially, una exploració prèvia d’idees entre l’alumnat sobre els ecosistemes, les xarxes alimentàries del regne animal i les relacions entre els animals.

Després, a la zona del Parc, es va continuar amb l’experimentació al propi espai natural, on a través de diferents espais d’aprenentatge, l’alumnat anava descobrint diferents aspectes del regne animal i les conseqüències directes de l’impacte humà.

A la tarda, l’activitat va finalitzar a l’aula, amb la realització d’un Plickers per poder observar quin impacte havia tingut sobre l’alumnat l’experimentació del matí i, per tant, comprovar tot el que havien après.

Aquí en podeu veure un petit resum.