SETMANA CULTURAL DEL VIDRE

Enguany el centre d’interès de la ZER és el vidre. Per aquest motiu, hem dedicat una setmana a fer un conjunt d’activitats per conèixer de què està format el vidre, les seves característiques, com es realitza…Fins i tot hem visitat el Museu del Vidre de Vimbodí.

Us deixem un recull fotogràfic d’algunes de les propostes que hem dut a terme.

   

ESCRIVIM BÉ!

A vegades la llengua catalana no és tan fàcil com ens agradaria…. Les nenes i els nens de la classe gran vam fer el joc de les columnes per acabar d’aprendre algunes paraules que a vegades ens confonen com A/HA, EM/HEM/AMB… El joc tractava d’escriure una frase en qualsevol de les columnes sense que tingués cap falta d’ortografia. Si la frase estava bé, el teu equip tenia un punt! Mireu com correm!