HAN ARRIBAT ELS REIS!

Avui hem tornat a l’escola després de les vacances de Nadal i a l’aula gran hem tingut una bona sorpresa… els Reis d’Orient ens havien deixat un muuunt de regals.
Així, després de retrobar-nos amb els companys de classe i explicar-nos com havien anat aquestes festes,… Llegeix més»

CELEBREM EL NADAL!

Acabem el primer trimestre i l’any, i a l’escola farem algunes activitats de Nadal, aquest divendres 19 de desembre.
A les 9:45h farem un esmorzar de Nadal INDIVIDUAL. Cada alumne/a pot portar menjar nadalenc a la seva carmanyola. Aquest no es compartirà.
Aquest dia esmorzarem força aviat,… Llegeix més»

LA CASTANYADA!

La setmana passada a l’escola vam celebrar la Castanyada, un any més van venir les àvies del poble a explciar-nos un conte molt i molt divertit! Mireu que boniques anàven!

A la tarda les mares i pares de l’escola van portar la Castanyera i vam menjar castanyes totes i tots junts!

Finalment, divendres vam fer una passejada de tardor tota l’escola i vam esmorzar als Botins!

 

 

 

Sant Jordi

Aquest 23 d’abril, els més menuts i menudes van passar el matí fent tallers de Sant Jordi. Els de Cicle Superior es van preparar uns contes i els van explicar, per grups, a la tarda.

Sorpresa!!! Els fillols i filloles els van regalar uns punts de llibre d’allò més originals fets per ells i elles!