PROJECTE DE LA BOTIGA DE PEDRES

La Classe dels Focs està treballant amb el projecte de dur a terme una botiga de pedres.

A partir d’una sortida a l’entorn natural que vam dur a terme a principi del primer trimestre, va sorgir l’ideal de recollir pedres i muntar una botiga.

Després de molt de temps, aquest inici del 2n trimestre ens hem posat mans a l’obra.

Abans de començar aquest projecte tots i totes havíem de tenir clar que són les pedres i recollir totes les nostres idees.

Vam dur a terme unes hipòtesis de què creiem que eren, tots teniem clar que eren ésser inherts, que no tenien vida. De pedres n’hi ha de diferents mides i les podem trobar a diferents llocs: a les muntanyes, la platja i el mar. A més hem descobert que eren minerals i que tenen 3 orígens diferents.

De tot el que vam recollir a la sortida, hem dut a terme una classificació de el que són pedres i el que no ho són.

Ens toca continuar treballant amb el projecte de crear la botiga. Per cert, ja tenim el nom escollit:

BOTIGA: PEDRES I MINERALS

Mireu com estem contruïnt nins i la caixa dels diners de la botiga. Us anirem explicant l’evolució del nostre projecte!

 

L’HIVERN

A finals de primer trimestre va començar una nova estació, l’hivern.

Hola hivern - APIC

Els infants de la classe de les “Caniques” estem treballant aspectes relacionats amb l’hivern.

Hem descobert quins són els colors freds i quins són els càlids. I com ho hem fet?

En primer lloc a través de la observació, vam establir una conversa a través d’unes quantes imatges de paisatges diferenciats i els infants les havien de classificar segons el que veien.

En segon lloc, vam buscar diferents objectes de colors diversos per la classe i els vam agrupar.

En tercer lloc, vam classificar amb colorsa freds i càlids.

I per acabar, vam ordenar games cromàtiques, del més fort al més fluixet. Despre´s vam fabricar tontalitats de colors freds amb les aquarel·les.

Continuarem treballant aspectes relacionats amb l’hivern i us ho compartirem!

 

COMENCEM EL SEGON TRIMESTRE

Després de les vacances de Nadal iniciem el segon trimestre amb les piles ben carregades. Tots i totes hem tornat amb moltes ganes i il·lusió; teníem ganes de veure’ns, de jugar i de seguir aprenent!

Escola Antoni Gaudí | Fent créixer allò que és petit | Pàgina 2

El que no sabíem és que a l’arribar a les classes ens trobaríem una sorpresa… Els Reis Mags han passat per l’escola i ens han deixat uns regals a les aules, quina emoció!Estem molt contents/es, moltes gràcies Reis Mags de l’Orient!

Els regals dels reis | Institut Escola Sant Esteve

També hem viscut una tarda de jocs a les aules per tal de poder compartir jocs i joguines que ens agradin amb la resta de companys/es.