Currículum Comú a la ZER Baridà-Batllia

El Currículum Comú és un projecte que fa més de 15 anys que duem a terme i que és característic de la nostra ZER. És una trobada setmanal de tot l’alumnat de la ZER on fem activitats i sortides conjuntes per cicles. Aquesta activitat es duu a terme gràcies al Consell Comarcal de Cerdanya, el qual es fa càrrec del transport entre les diferents poblacions.

La pandèmia de la Covid19 ens va obligar a modificar aquesta proposta durant dos cursos i vam fer sortides comunes, però en dies diferents. Actualment, recuperem els dijous de Currículum Comú i ho combinem també amb sortides d’escola a l’entorn més proper.

L’any 2019 vam explicar el nostre projecte al  TV3 comarques . També vam fer unes documentacions per mostrar què era el Currículum Comú:

Cicle inicial:

Cicle Mitjà: