ZER BARIDÀ-BATLLIA: CENTRE FORMADOR 2020-2021

La ZER Baridà-Batllia té la condició de centre formador, això ens permet poder rebre estudiants en pràctiques de graus, màsters o postgraus, entre altres titulacions.
Us convidem a comunicar-nos la vostra INTENCIÓ en cas que volgueu fer les vostres pràctiques a la mateixa ZER o una… Llegeix més»

PROJECTE ARTÍSTIC: POSTDATA

POSTDATA

És un projecte d’art a les escoles format per un conjunt de cinc propostes d’artista autònomes, que els centres reben per correu postal de manera escalonada, al llarg d’un període d’uns tres mesos.

La intenció és introduir l’art contemporani a l’escola sense domesticar-lo, i de generar estranyament, sorpresa i complicitat entre alumnat i mestres.

ARA CRIATURES

ESPAI PER REFLEXIONAR, DESCOBRIR, APRENDRE I COMPARTIR IDEES, VISIONS I POSSIBILITATS EDUCATIVES