ZER: Celebrem els ERASMUS DAYS!

Els dies 13, 14 i 15 d’octubre tenen lloc, a nivell europeu, els “Erasmus Days“. Són unes jornades educatives en les que celebrem els beneficis que aporta a la Comunitat Educativa les beques Erasmus+ i en les que es dona a conèixer els diferents tipus de programes Erasmus existents.

Atès que a l’escola tenim engegat un projecte Erasmus+ KA210 “New magazine: Science in stories for kids”, hem volgut participar en la celebració d’aquests dies realitzant l’activitat “Simulació del Parlament Europeu“, organitzada pel servei Europa Direct Tarragona.

Aquesta activitat ha permès a l’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior conèixer què és la Unió Europea i quins són els seus trets fonamentals, què és el Parlament Europeu i com és el seu funcionament… Fins i tot, s’han pogut ficar en la pell d’un parlamentari/-a europeu participant en una sessió plenària!

Ha sigut un matí diferent en el que hem après molt!

Adjuntem algunes fotografies 📸