ZER BAIX CAMP SUD: Treballem com fer un ús segur d’internet amb els companys i companyes de Grècia i Turquia

Dins el programa eTwinning en el qual estem participant “New magazine: Science in stories for kids”, les escoles participants com a primera trobada online vam realitzar una sessió de treball sobre internet segura. L’activitat es va realitzar el divendres 10 de desembre de 2021 amb la participació d’alumnat i mestres de totes les escoles, utilitzant la plataforma Cisco Webex.

Els responsables de la preparació, organització i presentació de l’activitat va ser l’alumnat de la classe E2 de l’escola “Primera escola de primària de GlyKa Nera”. Els companys grecs ens van preparar jocs i activitats que van estar coordinades per la mestra d’informàtica de l’escola, la senyora Marina Kanitsaki. Els estudiants de Glyka Nera van elaborar jocs electrònics i de taula així com també van seleccionar vídeos sobre les bones normes en les cerques per internet i sobre el correcte comportament quan s’utilitza aquesta eina (netiquette).

La presentació de la sessió de treball va estar coordinada per la Sra. Kanitsaki. Els estudiants de totes les escoles vam estar intercanviant opinions sobre el tema tot comentant els vídeos que havíem observat. Al final del taller vam fer una avaluació en línia per testar els aprenentatges adquirits.

El taller va ser la primera oportunitat en que l’alumnat va poder coincidir amb els companys i companyes dels altres països participants en el programa. Per la canalla va ser una activitat emocionant i estan ja esperant la propera trobada en línia i la col·laboració en accions comunes.

1. Família Montero López

Una activitat molt interessant!
    Estan molt emocionats de conéixer nene/es d’altres països.