VILANOVA: Segon berenar pedagògic

El passat dimecres, 18 de maig de 2022, va tindre lloc el segon berenar pedagògic amb les famílies de l’alumnat de l’Escola Font de l’Arc. El tema triat per a aquesta vegada va ser “Acompanyament dels infants en les tasques escolars”.

Durant aquest espai, vam poder, tant mestres com famílies, intercanviar i compartir idees i opinions força interessants sobre les diferents visions existents en relació a l’enfocament de la realització de deures a l’àmbit familiar i als objectius que es pretenen aconseguir des de l’escola fent aquestes tasques. També, vam poder compartir dubtes i inquietuds que van anar sorgint en el transcurs de les reflexions.

✏ Us adjuntem la presentació amb els temes tractats.

Presentació 2n berenar pedagògic

1. Laia Pellicer

Va ser molt interessant conèixer com l’escola entèn els deures, i així poder reflexionar, alinear la mirada i millorar l’acompanyament a casa. Moltes gràcies!