ESCOLA FONT DE L’ARC: CS i CM hem practicat l’hoquei!

Des de l’àrea d’Educació Física, els grups de Cicle Mitjà i Cicle Superior estem coneixent i practicant l’hoquei, un esport d’equip. Aprofitant que per la nostra zona és un esport força comú, hem convidat a un exjugador d’hoquei patins i actual àrbitre de la Federació catalana de patinatge, que ens ha fet dues sessions pràctiques on ens ha ensenyat el material amb què es juga, ens ha fet saber una mica més sobre les normes del joc i ens ha fet practicar a la pista amb unes activitats i uns partits on tothom va poder participar, ja que els va adaptar a l’escola. Durant el trimestre continuarem fent algunes sessions més d’hoquei, ara que ja hem descobert més d’aquest esport d’equip.

Vídeo resum de les sessions d’Hoquei!