ZER: Trobada de ZER

El passat divendres 28 d’octubre vam trobar-nos tot l’alumnat de la ZER a Pratdip.

L’alumnat de primària va estar tot el matí pel poble de Pratdip amb la missió de trobar dips. Per ficar-se en situació, el Jordi ens va explicar la llegenda dels dips a peu del castell que, prèviament, havien visitat. A continuació, per grups i amb una mestra de referent, vam anar a buscar els dips amagats. Al finalitzar, vam visitar l’escola de Pratdip i vam començar la caminada cap a l’ermita de Santa Marina.

L’alumnat d’infantil va estar a la zona de l’ermita de Santa Marina. Vam poder gaudir de l’entorn natural, vam esmorzar plegats i la Xus ens va explicar el conte dels dips. Posteriorment, havien de buscar una colla de dips que s’havien amagat per una zona de l’àrea de pícnic. Per grups de 4 o 5 alumnes amb una mestra de referent, havien de buscar els dips amagats.

A l’hora de dinar van arribar caminant els alumnes de primària. I vam dinar plegats a l’àrea de pícnic.

Després d’una estona de joc lliure ens vam recollir per a cantar i ballar cançons de Castanyada i alguna altra que sabíem les dues escoles.

El bon temps ens va acompanyar i vam poder descobrir un poble proper i la seva llegenda.

Accediu a la pàgina amb l’àlbum de fotos