ZER: L’escola rural als mitjans digitals

Us volem compartir el reportatge que han publicat sobre les nostres escoles NacióDigital dins el seu especial: L’escola d’un país canviant. Com diu la redacció de l’article:

Per saber com s’ensenya al nostre país, als pobles i a les ciutats, a infantil i a batxillerat, i en escoles convencionals o altres més singulars, a NacióDigital, les seves 19 edicions locals i Criar.cat hem visitat els centres, parlat amb mestres, alumnes, pares i mares, experts i responsables polítics i ho hem fet amb rigor i també amb dades.

Des de reusdigital van venir a Vilanova per saber com és l’escola rural i com es treballa. Podeu llegir l’article al següent enllaç: D’escoles rurals, aprenentatges comunitaris i projectes europeus.

Cartellera Erasmus