ZER: Ja tenim pàgina web del projecte Erasmus+

Ens fa especial il·lusió compartir amb vosaltres la pàgina web del projecte Erasmus+ KA210 New magazine: “Science in stories for kids”.

L’adreça és https://scienceinstoriesforkids.cat/

A la web podreu trobar, a més de la informació de les tres escoles participants:

• el recull d’activitats que han fet l’alumnat relacionades amb el projecte Erasmus, tant del conte de “Els tres porquets”, com del conte de “Charlie i la fàbrica de xocolata” (properament)
  • les diverses mobilitats de mestres i alumnat
  • el New magazine com a producte final de l’Erasmus
  • l’apartat de dissemination, trobareu la difusió que s’ha fer del projecte
  • l’apartat de trainings, on s’explica les formacions que s’han fet tant per part de l’alumnat com per part del professorat.

Penseu que és una web activa, a mesura que anem treballant s’anirà ampliant amb més continguts.

Us agrairíem que ens ajudeu a fer-ne difusió i augmentar el nombre de visites! 💪