ZER: Fira Tastet de Ciència

El passat dissabte, 21 de maig de 2022, l’alumnat de la ZER Baix Camp Sud va participar a la Fira Tastet de Ciència, organitzada pel CRP del Baix Camp, al centre comercial la Fira (Reus). L’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior va presentar la maqueta d’una casa sostenible, dissenyada i construïda per ells/es durant aquestes darreres setmanes, en estreta relació amb el Projecte Erasmus+ (“New magazine: Science in stories for kids”) que estem duent a terme.

Com que a aquest projecte internacional estem treballant la ciència a partir dels contes tradicionals, i després de la lectura de “The three little pigs”, l’alumnat va engegar la construcció d’una maqueta d’una casa sostenible perquè poguessin viure els tres petits porquets, fent tot un treball previ d’estudi i investigació sobre sostenibilitat, materials i energies sostenibles, formes de construcció…

Tot aquest treball va ser l’exposat, amb il·lusió i motivació, per l’alumnat a tots aquells/es interessats que es van apropar al nostre stand, constituint-se com a punt final d’aquest treball científic, això és, l’exposició dels resultats i la seva disseminació.

A continuació, adjuntem algunes fotografies 📸

1. Laia Pellicer

Ens ho vam passar molt bé! I la caseta sostenible dels 3 porquets ens va encantar!!! Moltes gràcies per l’explicació!