ERASMUS IN GREECE: Fifth day

Això ja s’acaba. Últim dia a l’escola que hem aprofitat per finalitzar les tasques sobre la casa sostenible que hem estat fent aquests dies. Com veieu ens ha quedat molt bonica.

Abans de dinar hem anat al bosc proper a l’escola a construir cases amb materials que hem trobat. També hem jugat a un joc d’agafar dels 3 porquets.

A la tarda hem anat de turistes per Glyka Nera.

Com a comiat l’AMPA i les famílies de l’escola ens han preparat una festa amb un pica pica amb menjar del país. Abans de la festa s’ha fet un comiat amb autoritats educatives i locals on s’ha presentat tot el treball fet durant la mobilitat.

També hem aprofitat per fer valoracions finals de l’estada.