Trobada del Pallars Lector

El passat 17 d’abril ens retrobem tots els i les alumnes de la ZER a Llavorsí per dur a terme tallers que proposa el Pallars Lector, projecte de lectura que duiem a terme durant tot el curs escolar, amb les maletes que ens ofereix el Centre de Recursos Pedagògics del Pallars Sobirà.

Amb els objectius de conèixer diversos il·lustradors i escriptores i compartir i aprendre plegades amb companys i companyes de la ZER, desprès de deixar les motxilles i esmorzar tot jugant al pati, cada gup fa un taller!

• Infantil: escriptora Montse Milan, que a més és mestra a Ribera de Cardós.
  • Cicle Inicial: taller amb l’il·lustrador Jesús Rosán de Sort.
  • Cicle Mitjà: taller amb l’il·lustradora Isabel Gomis.
  • Cicle Superior: entrevista amb l’escriptora Ester Ferran, del llibre “Poca broma amb la xocolata”.

Un cop finalitzats els tallers, Educació Infantil i Cicle Inicial fem una gimcana de descoberta de Llavorsí. L’alumnat de Cicle Mitjà i Superior fem jocs cooperatius a l’espai del càmping, preparat per les itinerants de la ZER. Per agafar energia, obrim motxilles i preparem el pícnic. Juguem una estona plegades a l’aire lliure, per conèixe’ns millor abans de retornar cadascú a la seva escola.

Hem viscut una bonica jornada!