Acomiadem el curs plegades!

Hola famílies!
Després de guanyar un concurs, tots i totes les alumnes de la Zer ens retrobem a Llavorsí per celebrar-ho. Guanyem un tastet de jocs ben divertits: al pati de l’escola tenim unflables, cars i també jocs gegants de fusta!

Per tal de poder gaudir-ne amb calma i temps,ens organitzem en 3 grups i preparem 3 estacions diferents:

• Jocs tradicionals prop del poliesportiu: jocs de cohesió, individuals i en equip que ens transporten a jocs de fa temps (estirar corda, mocador, picaparet, guixos al terra,…) Mai passen de moda!
  • Jocs reciclats elaborats pels propis infants de cada escola, a la Plaça de Biuse.
  • Unflables, cars i jocs gegants de fusta d’enginy i lògica, al pati de l’escola.

Ha sigut una jornada preciosa. Tot i la pluja acostant-se el migdia, hem pogut gaudir i compartir plegades, desitjant-nos bon estiu i unes merescudíssimes vacances per carregar piles pel proper curs.

MOLT BON ESTIU!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *