28ena trobada de la Zer a Rialp

El passat divendres 2 de juny ens vam reunir tota la Zer a Rialp per dur a terme la 28ena trobada! Els i les amfitriones, mestres, nenes i nenes de Rialp ens van preparar una jornada ben divertida. Arribem, deixem motxilles i ens preparem en 6 grups per dur a terme diferents reptes! Ah! Primer cal agafar forces…ens preparen un bon esmorzar: coca amb xocolata!

Els diferents reptes que hem de superar durant el matí està carregat de sorpreses:

1. Creem una bosseta d’olor amb plantes seques, que prèviament hem preparat a les diferents escoles. Aquest serà el record de la nostra jornada!

2. Ambient de jocs de taula gegants amb materials reciclats, creats pels propis infants: punteria, lògica, per jugar sols o bé acompanyats, jocs populars,… han sortit uns jocs molt originals! Diana, tetris, bitlles, futbolín, punteria, memory,… els guardarem per diferents ocasions!

3. Gimcana de descoberta pel poble. Ens preparen 10 imatges i, seguint un mapa, les hem de trobar i situar. Els nens i nenes de Rialp ens expliquen curiositats dels diferents indrets i passem per carrers que molts cops no hi paràvem atenció!

4. Per últim, al Parc Cims Aventura, gaudim d’inflables plegades! Ens ho hem passat molt bé fent acrobàcies! A més ens ha fet molt bon dia 🙂

Arribat el migdia, dinem plegades a la plaça amb la nostra carmanyola i podem jugar al parc, xerrar amb els companys i compartir experiències viscudes durant la jornada. Ens preparem per la sorpresa de la tarda: el Bibliobús Pere Quart ens prepara un espectacle ben divertit: contacontes musicats!

Un cop acabat, ara sí sota la pluja, tornem a les nostres escoles. Ha sigut una jornada espectacular! Genial per acomiadar aquest curs, ple d’emocions i moments bonics!

Gràcies Rialp per la bona acollida!

1. ona josep zoe elsa

Hola som la Zoe, el Josep, la Ona i la Elsa. Ens u vam pasar molt be als inflables i u volem repetir. adeu

2. monica maria.

hola em dic monica i el que mes m’ha agradat es la bosseta de olor.

hola em dic maria i el que mes m’ha agradat se la bosseta de olor.