EL NOSTRE PROJECTE: CUIDEM EL MÓN!

Iniciem aquest nou curs amb totes les ganes! Engeguem amb tot l’alumnat de la Zer un projecte que ens acompanyarà durant tot el curs, sota el lema: Cuidem el món. En totes les àrees i matèries i dins els projectes d’escola procurarem treballar aspectes que afavoreixen la bona convivència, la tolerància, l’empatia i el respecte (envers un mateix, amb el material i amb l’entorn).

Per començar, fem una pluja d’idees de paraules claus que envolten el nostre projecte. Responsabilitat, futur, biodiversitat, reutilitzar, reciclar, sequera, temperatura, desforestació…i moltes més! Anem a definir-les plegats per crear el nostre propi diccionari.

Generant espais de debat a l’aula, segur que trobem solucions i actes que cadascuna de nosaltres pot dur a terme per cuidar el nostre planeta. Com diu l’Eduardo Galeano…

“Molta gent petita, en llocs petits, fent coses petites, pot canviar el món!”

Us convidem a veure aquest curtmetratge que també hem compartit amb els infants. Creieu que fem tot allò que està a les nostres mans per vetllar per la sostenibilitat? Us considereu homo consumus o bé responsabilis?

Us anirem informant de tot allò que hem après, descobert i proposat per millorar, cuidar i protegir el nostre món.

Una abraçada ben gran!