Dia internacional contra l’assetjament escolar

El passat 2 de maig és un dia marcat al calendari: Dia Internacional Contra l’Assetjament Escolar. A l’escola, cada dia, tarda i nit vetllem per crear un bon clima de treball ,fomentant el respecte, l’empatia, la tolerància i la bona convivència. L’objectiu principal és afavorir el desenvolupament integral dels infants i així també afavorir el seu creixement personal.

El bibliobús Pere Quart, durant aquella setmana, ens fa un regal a totes les escoles de la Zer, des del més petit al més gran. La Sara Sareta ens ve acompanyada de la Sol, una amiga seva que ha hagut de marxar del poble ja que no tenia amics i es sentia sola, tot i estar tot el dia envoltada de gent.

Ens comparteix un ampli ventall de contes amb valors socials i culturals molt importants, que mai hem d’oblidar. Coneixem els dos llops que tenim a dins i parlem de quin volem alimentar i què li donaríem. L’Uma sent que cada dia li diuen que és estranya, i el que ara ja sap és que és única! El monstre rosa troba finalment el seu lloc, on tot deixa de ser de color gris i s’obre a una amplia gama de colors!

Ens ha agradat molt poder gaudir d’aquest ventall de contes. Us en compartim la fotografia per si en voleu fer la llegida d’algun d’aquests. Recordeu que els podeu trobar al bibliobús 😉

#respect