Anem a esquiar plegades!

Iniciem el segon trimestre amb les piles ben carregades i totes les ganes de compartir plegades i passar-ho molt bé. L’alumnat de Cicle Mitjà de la Zer avui ha fet el tret de sortida a l’EBE (Esport Blanc Escolar). Avui s’endinsen en el món de l’esquí de fons a les pistes de Tavascan. En sis sessions d’esquí practicaran esquí de fons a Tavascan i esquí i surf de neu a Portainé. Gaudim del esports que ens ofereix l’entorn més proper i a més, coneixem millor els nens i nenes de la Zer.

Abans de començar i al finalitzar l’activitat, tenim clar que cal fer estiraments per evitar les agulletes!

Un cop gastada bona part de la nostra energia i havent dinat, l’autocar ens retorna a cada escola per poder compartir amb els companys i companyes com ha sigut de divertida la jornada. Ens hem quedat amb ganes de més dies de neu! Enregistrem en el nostre diari de neu allò que hem fet durant el dia, per tenir-ne un record i no oblidar tot allò que necessitem dur en cada disciplina, què hem après i què ens ha agradat més de la jornada.

Arrenquem amb les sortides a la neu!