Muntem un pessebre ben natural

Aquest trimestre, a l’Escola Santa Margarida, hem estat treballant a l’àrea d’art amb elements de la natura del nostre entorn. Ha sigut una experiència que ens ha ajudat a connectar amb la creativitat i amb el paisatge que ens envolta.

Hem creat ocells amb pinyes, mòbils amb fulles i hem explorat les textures de la natura. A cada projecte hem deixat volar la imaginació i hem après a veure la natura com una font inesgotable d’idees i recursos per expressar-nos.

Un moment molt especial ha sigut la visita de l’àvia de la Núria, que ens ha ofert muntar un pessebre fet amb elements naturals. Ella mateixa ha creat totes les figures utilitzant materials com fusta, pinyes i altres elements i el pessebre és ple de detalls preciosos: els Tres Reis són molt bonics, els animalons que acompanyen la escena són ben divertits, i el naixement transmet molta tendresa. No podem oblidar-nos del caganer, que ens ha fet riure a tots plegats.

Volem donar les gràcies a l’Adela per dedicar-nos el seu temps i per compartir amb nosaltres aquesta obra tan bonica.

Si voleu veure les fotografies de com vam muntar el pessebre i del resultat final, cliqueu aquí. 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut