SORTIDA AL MUSEU D’HISTÒRIA DE CATALUNYA I VISITA AL CRAM

El dimarts 28 de novembre l’alumnat de la ZER Alt Berguedà va fer una sortida molt interesssant.

Durant el matí vam anar a Barcelona al Museu d’Història de Catalunya. Allà el grup dels més petits va fer l’activitat “Cap aquí i cap allà”. Es tractava d’un recorregut guiat per les sales del museu que ens va permetre treballar l’evolució dels mitjans de transport, el medi pel qual circulaven i la seva relació amb les societats que els utilitzaven. L’alumnat més gran va realitzar la visita “Habitatge i vida quotidiana”. Van descobrir diferents habitatges de gent d’altres èpoques, la seva vestimenta i com s’organitzaven com a societat.

A la tarda vam anar al CRAM, el Centre de Recuperació d’Animals Marins del Prat de Llobregat. En aquest lloc es dediquen a protegir el medi marí i les espècies que l’habiten. Allà vam fer una visita guiada per conèixer les instal·lacions i vam poder observar varies tortugues marines. També vam fer dos tallers relacionats amb les tortugues

A continuació, es recullen les fotos de la sortida, clica aquí.