A l’àrea d’anglès, l’alumnat de 4t a 6è ha estat treballant el Present Continuous a través de diferents activitats orals i escrites. Hem practicat com descriure accions que estan passant en aquest moment, ampliant vocabulari i millorant l’expressió oral.
Per acabar la unitat, els nens i nenes han realitzat una tasca final molt creativa: la creació d’un vídeo amb àudiodescripció. L’audiodescripció és una tècnica que consisteix a explicar amb paraules allò que es veu en una imatge, escena o vídeo, perquè les persones amb dificultats visuals puguin entendre què està passant. Cada escola ha escollit un episodi o una escena d’uns dibuixos animats i ha gravat les seves descripcions utilitzant el Present Continuous per explicar què està passant en cada moment.
Ha estat una experiència molt enriquidora que els ha permès treballar la llengua anglesa d’una manera pràctica, cooperativa i divertida.
Us deixem amb els vídeos!


