Recipe cards

Aquesta setmana, l’alumnat de 4t a 6è de la ZER ha continuat amb el projecte eTwinning “The Tasty Cultures”. Aquesta vegada hem hagut de preparar pòsters sobre quatre plats tradicionals de Catalunya. Els plats que l’alumnat ha escollit són: els calçots, els panellets, el pa amb tomàquet i el trinxat.

El pòster havia d’estar dividit en diferents apartats. A dalt de tot, van dibuixar un barret de xef i hi van escriure el nom del plat escollit. Després, van dibuixar un davantal i, a dins, hi van escriure els ingredients necessaris per elaborar el plat. Seguidament, van dibuixar una fusta de tallar i, a dins, hi van escriure els estris de cuina necessaris.

Després, van dibuixar una olla i, a dins, hi van escriure tots els passos per elaborar la recepta. Finalment, van fer un dibuix del plat escollit.

L’alumnat va treballar de valent i va estar molt motivat durant tot el procés. Quina sort que tenim de tenir aquesta gastronomia tan deliciosa!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut