Repte Dia Mundial de l’Activitat Física

El passat 6 d’abril vam celebrar a la ZER per primer cop el Dia Mundial de l’Activitat Física. Per fer-ho, l’alumnat de CS va organitzar un seguit de proves esportives per a la resta de l’escola. Ells/es van ser els encarregats d’escollir el format de la jornada, les proves, distribució del material i d’explicar el tipus de prova. També van fer de jutges a les proves atlètiques i dinamitzadors/es dels jocs tradicionals preparats. En acabar el dia van fer un lliurament de medalles a cada participant. Per tancar l’activitat l’alumnat participant va realitzar una enquesta de satisfacció i el mateixos alumnes de CS van fer una altra d’autoavaluació.
A les escoles de la Vall de Boí i Espluga de Serra es van fer jocs tradicionals organitzats i escollits per l’alumnat de CS i a l’Escola de Vilaller es van organitzar unes miniolimpíades amb curses, salts i llançaments.
La valoració de l’alumnat a l’enquesta va ser molt positiva!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *