Estratègia

1. Diagnosi: Hem utilitzat l’eina Selfie i Selfie for teachers, així com hem realitzat enquestes a les famílies. Un cop analitzat cada instrument, hem diagnosticat els següents aspectes a millorar:

  • Connectivitat i equipament: necessitat d’actualització i ampliar ràtio alumne/ dispositiu.
  • Seguretat digital (protecció de dades i drets d’autor).
  • Avaluació: feedbak i autoregulació
  • Visites al Nodes del centre per part de les famílies
  • Ús del Google Classroom com entorn virtual d’aprenentatge (EVA).

 

OBJECTIUS ACTIVITATS
  • Millorar la competència digital docent i de l’alumnat.
  1. FIC
  2. Seqüenciació de la CDA
  3. Recull de bones pràctiques. Claustre i Unitat Compartida
  4. Creació articles/notícies. 
  • Impulsar eines d’avaluació digital per a propulsar el feedbak i l’autoregulació.
  1. FIC. Incloure sessió Feedback M1
    FIC. Incloure sessió M3
    FIC. Incloure kudi rúbriques digitals M4
  2. Recull de bones pràctiques. Claustre i Unitat Compartida
  • Desenvolupar la Cultura Digital del centre per a millorar l’acolliment digital
  1. Crear correu coorporatiu.
  2. Creació Infografia Xarrada Ciberseguretat dels Mossos.
  • Potenciar l’ús del Nodes per a millorar les interaccions que en fan les famílies.
  1. Creació notícies. Representació equitativa dels centres.
  • Implementar l’ús del Google Classroom com entorn virtual d’aprenentatge (EVA) unificat de centre
  1. FIC.
  2. Crear correu coorporatiu.
  • Promoure la seguretat digital (protecció de dades i drets d’autor) per millorar la CDA i CDD.
  1. Xarrada Ciberseguretat dels Mossos.