1. Diagnosi: Hem utilitzat l’eina Selfie i Selfie for teachers, així com hem realitzat enquestes a les famílies. Un cop analitzat cada instrument, hem diagnosticat els següents aspectes a millorar:
- Connectivitat i equipament: necessitat d’actualització i ampliar ràtio alumne/ dispositiu.
- Seguretat digital (protecció de dades i drets d’autor).
- Avaluació: feedbak i autoregulació
- Visites al Nodes del centre per part de les famílies
- Ús del Google Classroom com entorn virtual d’aprenentatge (EVA).
OBJECTIUS |
ACTIVITATS |
- Millorar la competència digital docent i de l’alumnat.
|
- FIC
- Seqüenciació de la CDA
- Recull de bones pràctiques. Claustre i Unitat Compartida
- Creació articles/notícies.
|
- Impulsar eines d’avaluació digital per a propulsar el feedbak i l’autoregulació.
|
- FIC. Incloure sessió Feedback M1
FIC. Incloure sessió M3
FIC. Incloure kudi rúbriques digitals M4
- Recull de bones pràctiques. Claustre i Unitat Compartida
|
- Desenvolupar la Cultura Digital del centre per a millorar l’acolliment digital
|
- Crear correu coorporatiu.
- Creació Infografia Xarrada Ciberseguretat dels Mossos.
|
- Potenciar l’ús del Nodes per a millorar les interaccions que en fan les famílies.
|
- Creació notícies. Representació equitativa dels centres.
|
- Implementar l’ús del Google Classroom com entorn virtual d’aprenentatge (EVA) unificat de centre
|
- FIC.
- Crear correu coorporatiu.
|
- Promoure la seguretat digital (protecció de dades i drets d’autor) per millorar la CDA i CDD.
|
- Xarrada Ciberseguretat dels Mossos.
|