DENIP

El passat dia 29 de gener l’alumnat de l’escola d’Espluga de Serra vam celebrar el Dia Escola de la No Violència i la Pau d’una manera ben diferent!

Aquell dia tota l’escola estava confinada, així que totes les activitats que havíem planificat les vam adaptar a la situació. Les mestres van proposar de fer una videotrucada per a què tothom es podés veure. Així, vam quedar a les 12 del migdia totes i tots junts. Es va poder connectar gairebé tota l’escola. Prèviament ens havíem estat pensant missatges positius relacionats amb la temàtica d’aquest any: l’enterrament de les armes. Després de saludar-nos vam anar compartint amb la resta els nostres missatges i, seguidament, vam cantar les dues cançons que havíem preparat a coral. Va ser una mica complicat poder cantar totes i tots alhora, però va ser divertit. Un cop vam haver cantat vam estar parlant una mica entre nosaltres i ens vam acomiadar.

En general va ser una estona divertida on ens vam poder retrobar i gaudir d’una estona diferent després d’uns dies de confinament on no ens havíem vist.