SETMANA DE CARNESTOLTES A L’ESCOLA!

La setmana passada va ser la setmana de carnaval a l’escola i tot l’alumnat vam gaudir disfressant-nos i celebrant una festa.

El divendres abans que comencés la setmana de carnaval el rei Carnestoltes ens va explicar que degut a la pandèmia no sabia si podria venir. Ens enviava salutacions i també les consignes de Carnaval.

El dilluns vam venir amb pijama. Ens va agradar molt perquè vam estar molt còmodes! El dimarts vam venir de princeses i prínceps. Cadascú a escollir de quin tipus volia ser. No estem acostumades i acostumats a veure’ns tant diferents i ens va agradar transformar-nos per un dia. Dimecres vam haver de venir de tocades i tocats del bolet. Vam venir de maneres molt diverses i divertides i tothom va venir de manera molt esbojarrada! Dijous com que era el Dia Internacional de la Dona i la Nena Científica tothom va venir disfressat de científiques i científics: amb bates i ulleres de laboratori, amb xeringues i provetes… Va ser un dia molt intens perquè vam tenir l’oportunitat d’escoltar i fer preguntes a una científica destacada, la Mani Deepika. Ens va agradar molt i ens va semblar una científica molt i molt amable! A més, a la tarda vam rebre un àudio del rei Canestoltes explicant-nos que li seria impossible venir i desitjant-nos una bona festa de Carnaval. Finalment, divendres vam venir amb la disfressa que vam voler i a la tarda vam fer una festa. Com que no podia venir la família ho vam celebrar a l’escola amb les mestres: vam fer un taller per pintar-nos la cara, també vam imprimir algunes màscares i vam ballar cançons diferents. Ens ho vam passar molt bé i fins i tot les mestres ens van ensenyar una coreografia de “Saturday night”!

En general, tot i no poder compartir la festa amb la resta del poble i les famílies, va ser una setmana divertida i ens ho vam passat molt bé totes i tots junts.