ACTIVITATS DE NADAL

Aquest any degut a la pandèmia no vam poder fer el festival de Nadal amb les famílies i la gent del poble d’Espluga de Serra. Tot i això, durant els dies previs a les vacances vam estar fent tasques de Nadal i ens ho vam passar molt bé.

Durant el desembre vam estar fent un calendari d’advent que vam preparar entre tot l’alumnat. Cadascú va pensar una cosa que li agradaria fer i que durés poc i la va escriure i posar dins d’un sobre.amb tots els sobres vam crear un calendari en forma d’arbre i vam enumerar-los. Cada dia s’obria el sobre que tocava i havíem de fer el que hi deia. Les activitats van ser molt divertides!

A coral vam estar preparant diferents cançons i l’últim dijous del trimestre, havent portat la roba que tocava per ballar i cantar, vam estar gravant les cançons per poder fer un vídeo ben bonic per a les famílies. Va ser un dia divertit i també cansat, ja que vam haver de gravar les presentacions, les cançons algunes vegades seguides, repetir-ne algunes… Però va valer la pena perquè va quedar un vídeo molt i molt maco.

Com que aquest any no vam preparar obra de teatre nadalenca, vam estar gravant la primera escena d’una obra que estem treballant a l’hora d’expressió oral d’anglès. Ens vam vestir adequadament i la gent que no hi va sortir va fer de públic.

D’altra banda, ja durant tota la setmana vam anar buscant estones per a fer postals de Nadal per a les famílies i alguns cicles també per a la Zer. Van ser moments molt bonics amb tot l’alumnat junt.

Divendres dia 18 vam aprofitar per acabar tasques i vam fer també una manualitat per endur-nos: vam crear cristalls de sal amb la forma que vam voler. els materials van ser aigua molt calenta, vorax i colorant.

El dilluns dia 21, últim dia d’escola, va ser el dia més emocionant. A més d’acabar postals i veure el vídeo final d les cançons, vam fer l’amic/ga invisible. Els dies abans vam fer el sorteig i vam estar deixant pistes i aquell matí vam dur els regals i cadascú va haver d’endevinat qui li havia fet. Tots els detalls van ser molt bonics i tothom va estar molt content. I per últim, vam fer cagar la tronca!!!! Va arribar uns dies abans i la vam estar cuidant. Aquell matí, després del pati, ja estava a punt. Vam mullar els bastons i la vam fer cagar unes tres o quatre vegades. Va ser molt generosa i ens va dur jocs educatius i també jocs per als dies de mal temps. A més, ens va dur una bossa amb diferents aliments dolços. Va ser un acabament de trimestre molt especial!

.