CONTACONTES DE GÈNERE

El passat dia 20 de novembre a l’escola d’Espluga de Serra van venir dues persones a explicar-nos un conte al alumnat d’infantil, cicle inicial i cicle mitjà.

Una noia molt simpàtica i divertida va ser la que ens va explicar el conte “Les princeses també es tiren pets”. Portava un vestit que, com el títol bé diu, semblava de princesa. La història anava sobre tres princeses que es tiraven pets en diferents moments. Les princeses era la Blancaneus, Ventafocs i la Sireneta.  Va ser un conte mot divertit i diferent!

La segona part de l’activitat va consistir en fer les titelles de les princeses dels contes amb material reciclat. En concret vam fer servir tubs de paper de wàter i allà hi vam enganxar les princeses que vam anar dibuixant i pintant en un foli.