A LA RÀDIO: LA COMBINACIÓ PERFECTA

Com a cloenda del projecte Imatge i So l’alumnat de Sant Climenç enregistra el magazine radiofònic La Combinació perfecta a Solsona FM.

Durant tot el curs, el projecte Imatge i So ens ha atansat al món de la comunicació audiovisual.

Vam començar per petits vídeos, vam crear animacions amb Stop Motion i finalment, hem ideat, escrit i enregistrat el nostre propi espai radiofònic: La Combinació Perfecta, un petit magazine on cadascú de nosaltres ha pogut explicar el que més li agradava.

Primer, vam conèixer el món de la ràdio -tipus de programes, guions, escaletes, indicatius, falques, podcasts… -, després vam decidir quin tipus d’espai radiofònic volíem. El magazine ens oferia la possibilitat de fer un espai divers on cadascú s’hi sentís còmode i, de passada, ens oferia la possibilitat que no hi hagués una persona que l’hagués d’anar conduint. Cadascú va decidir com seria la seva secció -humor, entreteniment, jocs, música, món rural…-; després, vam escriure els guions, vam buscar els efectes de so, les músiques i les sintonies.

Un cop tot a punt i ben assajat, vam anar als estudis de Solsona FM per a enregistrar-ho. Ens va rebre la directora de l’emissora, Roser Clotet; va ser molt amable; primer vam enregistrar el magazine, després es va ensenyar l’emissora i vam poder gaudir del munt de possibilitats que ofereix la ràdio. Vam gaudir molt de l’experiència; realment, el món de la ràdio és apassionant! Gràcies, Roser!

El programa es va emetre el dijous 9 de juny a les 7 de la tarda, dins el programa L’Escola.

Si ens voleu escoltar ho podeu fer a https://enacast.com/solsonafm/programs/lescola/solsonafm_podcast_4418