Canvis temporals a l’escola d’Ardèvol

El dia 6 de setembre alumnes i mestres de  l’escola d’Ardèvol van començar el curs de manera provisional al local del poble.

Els tres grups d’infants es divideixen en llavors, flors i fruits segons la seva edat. Les llavors, que son els infants més petits de l’escola, no tenien aula i aquest estiu els hi han començat a fer un edifici nou adptat especialment a les seves necessitats.

El pis de dalt de l’edifici de l’escola està ple de caixes pel terra on guardem gran part del material. Per aquest motiu per poder començar el curs hem hagut de traslladar part del mobiliari i material al local, on estem intentant seguir les classes amb la màxima normalitat possible.

Les llavors estan en una sala molt ben adaptada i decorada per les mestres. Flors i fruits compartim l’espai del teatre per fer totes les tasques.

Als infants de l’escola valoren positivament estar al local ja que hi ha molt més espai i l’espai exterior és molt més divertit però també tenen alguns inconvenients com ara la falta de material o tenir el menjador més lluny.

Esperem poder ocupar l’edifici vell de l’escola el més aviat possible. Esperem que els propers mesos les llavors puguin estrenar la seva aula.

Infants de l’escola compartint la proposta d’estiu

Equip de redacció: Infants de l’escola d’Ardèvol