A SANT CLIMENÇ S’ESCAPÇA UNA CASA

A PARTIR D’ARA ELS VEHICLES PESATS PODRAN PASSAR PEL POBLE AMB MÉS FACILITAT

L’ajuntament de Pinell aquest 2022 ha comprat una casa al bell mig del poble per facilitar el pas dels vehicles pesats com camion s, tràilers, tractors, cosetxadores… La casa en qüestió s’anomena “Cal González” i aquesta pertanyia a un veí que ja no hi viu. La façana de la casa sobresortia 3 metres cap a la carretera i molestava la circulació dels grans vehicles.

En l’actualitat els paletes encara estan reconstruint la paret, tot i que, les obres s’haurien d’haver acabat el Nadal passat. Un dels motius pels quals s’ha endarrerit l’obra és el fred, però està previst que s’acabi el mes de Març.

Un cop acabats els treballs de construcció la intenció de l’ajuntament es vendre-la perquè hi vingui a viure una família amb fills perquè aquests puguin escolaritzar-se a l’escola del poble.