Reunió de mares i pares de la ZER El Solsonès 16/17

Aquest curs 16/17, la ZER del Solsonès comença amb 113 alumnes i una plantilla de 22 mestres.

El primer dia començà sense cap incidència i amb total normalitat a cadascuna de les 7 escoles que formen la ZER.

Aquest mateix dia 12 es va realitzar la reunió de mares i pares de la ZER amb una assistència força nombrosa.

En aquesta reunió es va presentar el nou equip directiu, l’equip docent de la ZER i es va informar de totes les activitats conjuntes i projectes que es duran a terme al llarg d’aquest curs.

La ZER gaudeix de bona salut, els alumnes i les famílies confien en la nostra tasca, i això ens anima a continuar al servei de l’escola rural i el territori.