La música itinerant

La música és una expressió artística que es du a terme a través de la combinació de sons, melodies, harmonies, ritmes, timbres, silencis… A la ZER, a més a més, la nostra música és itinerant!

Cada dia de la setmana,  en una o altra escola de la ZER, les melodies i ritmes omplen tots els racons per gaudir, tots junts, de la música.

A la ZER compartim la música, des del més gran fins al més petit, tots tenim les nostres aportacions que fan que les composicions de cada dia siguin més riques entre tots plegats. Cantem, ballem, escoltem, ens expressem i ens emocionem a través de la música, de les cançons, de les audicions, de les danses…

També ens agrada experimentar amb la música: fem composicions amb instruments, notes, ritmes i fins i tot colors!

A més de tot això, la música de la ZER va molt més enllà, i forma part de cada escola, vinculant-la en teatres, concerts, recitals, sortides… la música a la ZER és molt present a cada escola i en tot moment.

La música itinerant… la melodia de la ZER!