JA TORNEM A SER AQUÍ!

Sí, després del parèntesi estiuenc, hem tornat amb les piles ben carregades i amb moltes ganes de començar un nou curs.

Durant aquest temps de descans, hem preparat les escoles, algunes amb obres importants, altres amb canvis significatius, però totes, totes, llestes per acollir alumnat, famílies i mestres, que ens hi puguem retrobar, que ens hi sentim a gust, i que hi puguem conviure, descobrir, experimentar, compartir, aprendre, jugar i gaudir plegats.

El primer dia ha estat emocionant: l’alegria del retrobament, noves cares, les ganes d’explicar-nos les aventures viscudes, els jocs, les novetats, les emocions… en teníem tantes ganes!

És el tercer curs que ens toca conviure amb la pandèmia i no ens ho ha posat gens fàcil: en hem hagut d’acostumar a les mascaretes, a rentar-nos les mans tot el dia, a guardar la distància, ens hem quedat sense colònies, sortides ni activitats de ZER… però, malgrat tot, ens n’hem anat sortint. Enguany, sembla que la situació millora i, a poc a poc, podrem anar recuperant totes aquelles activitats que ens defineixen com a ZER i que tant hem trobat a faltar.

Tot plegat, fa presagiar que viurem intensament aquest 2021-22, que el gaudirem amb plenitud i que serà un bon curs, que ens farem grans i que serem millors persones, més sàvies i empàtiques, més respectuoses i dialogants, més acollidores i assertives, més ecològiques i responsables.

Bon curs a tothom !!