Es celebra la tercera i última prova del Circuit Comarcal de Cros Escolar

El passat diumenge 12 de novembre es va celebrar la darrera prova del Circuit Comarcal de Cros.

Aquesta vegada, el circuit es va ubicar al Parc de la Mina de Solsona i hi van participar 80 infants.

Com ja és habitual, es realitzaren les curses de les diferents categories i en acabar es va fer la cursa familiar, on en un ambient no competitiu, els escolars van poder córrer amb els seus familiars.

Així mateix, al llarg de tota la jornada, els nens i nenes van gaudir d’inflables per acabar de passar-ho bé.

Al llarg de les tres proves realitzades aquest any, han estat prop de 200 els participants. Des d’aquí felicitem a tots i totes les corredores així com els classificats i classificades per a la final nacional.

Des de la Zer del Solsonès celebrem que el nostre alumnat formi part de dinàmiques com aquestes que fomenten l’esport i també el treball en equip, la participació, la constància i el respecte. Hem gaudit corrent però també animant als nostres companys i companyes. Han estat dies de fer pinya, de celebrar-nos i compartir.

SomZer!